Czwartek, 28 Marzec 2024 r. , Anieli, Joanny
Zarządzanie zespołem pracowniczym
4
W moim przypadku musiałam się tego uczyć, kiedy
emocje brały górę, było to u mnie wyraźnie widać i słychać w tonie
głosu. Nie ma szans, ze nagle przestaniesz taka / taki być po jednym
szkoleniu, to jest praca, jaką musisz wykonać samodzielnie i trwa.
Szkolenia są potrzebne, ale one bardziej nakierowują niż powodują nagłą i
stałą zmianę.
Umiejętność delegowania to coś czego uczyłam się długo, ale doszłam do
momentu, że nie mogę sama robić wszystkiego i czułam się notorycznie
zmęczona. Wiąże się to z zaufaniem do swojego zespołu.
Kolejny punkt, który według mnie procentuje najbardziej i chyba jest najważniejszy, to przede wszystkim szacunek dla innych i ich pracy.
Kolejny punkt, który według mnie procentuje najbardziej i chyba jest najważniejszy, to przede wszystkim szacunek dla innych i ich pracy.
Jeśli twój współpracownik czuje się szanowany, wróci z tym samym do
ciebie, również w postaci wykonanej dobrze i na czas pracy. To naprawdę
procentuje. Nie wiem czy można się z tego wyszkolić, to coś co wynosisz z
domu, ze środowiska z jakiego się wywodzisz według mnie.
Takich czynników jest znacznie więcej i są jedynie trzy główne, które w mojej karierze przyniosły mi najwięcej dobra.
Takich czynników jest znacznie więcej i są jedynie trzy główne, które w mojej karierze przyniosły mi najwięcej dobra.
Działania marketingowe, jakie podejmują współczesne
przedsiębiorstwa to przede wszystkim szeroko zakrojone kampanie
reklamowe, których celem jest zwiększanie popularności marki oraz
sprzedaży produktów i usług. Podczas projektowania tego rodzaju
kampanii reklamowych w zasadzie nie do...
Szukasz ludzi, z którymi zorganizujesz nawet najbardziej złożone spotkanie firmowe? Świetnie trafiłeś. Fabryka Wydarzeń to specjaliści, znający się na swojej pracy. Zorganizują dla Ciebie spotkanie biznesowe w plenerze i online. Zarezerwują salę, zaproszą gości. Dodatkowo możesz...
Przestoje w pracy są nieuniknioną częścią każdego przedsiębiorstwa. Mogą wynikać z różnych czynników, takich jak nieprzewidziane problemy techniczne, niewłaściwe zarządzanie czasem czy brak wydajności pracowników. Niezależnie jednak od przyczyny przestojów, mogą one być bardzo...